Klantenservice
1 Klantenservice
1.1 Heeft u vragen?

Bekijkt u dan eerst op deze pagina de veelgestelde vragen. Vaak wordt uw vraag direct beantwoord.
 

Wordt uw vraag op deze pagina niet beantwoord?
Neemt u dan gerust contact met ons op!
 

Contactformulier
U kunt direct contact met ons opnemen door middel van het formulier aan de rechterkant op de pagina. We streven er naar om zo snel mogelijk te reageren.
 

E-mail
U kunt ons bereiken per email via info@fiets-stoeltje.nl


Telefoon 
Wij zijn telefonsich bereikbaar op de nummers 0570-763999 en 06-23223429 

2 Fietsstoeltje informatie
2.1 Hoe bevestig ik mijn zitje op de fiets?
Bij ieder zitje zit een uitgebreide handleiding welke u ook kunt vinden op de pagina Bobike Handleidingen

Daarnaast is op onze Youtube kanaal een video handleiding beschikbaar van ieder fiets zitje.


2.2 Zitten de bevestiging materialen bij de zitjes?
Bij alle zitjes zitten bevestiging materialen. Inclusief voetsteunen en handleiding.
Voor sommige fietsen heeft u extra montage bevestiging nodig. (bijvoorbeeld bij geen bagagedrager of elektrische fiets).

Alle Bobike montage handleidingen vind u op de pagina Bobike Handleidingen.
2.3 Passen de Mini zitjes op mijn fiets?
Ja, op iedere fiets met een normale stuurpen past de Bobike Mini met het meegeleverde bevestiging blok. 
Voor ATB fietsen is er een aparte bevestiging nodig.

Alle Bobike montage handleidingen vind u op de pagina Bobike Handleidingen.
2.4 Passen de Maxi Plus en Junior zitjes op mijn fiets?
Er zijn verschillende bevestiging mogelijkheden voor de Maxi Plus en Junior. Maar deze passen op vrijwel alle fietsen. Het zitje wordt op 3 punten bevestigd en zweeft boven de bagagedrager.

Alle Bobike montage handleidingen vind u op de pagina Bobike handleidingen
2.5 Passen de Maxi City en Tour zitjes op mijn fiets?
Ja, door zijn unieke meegeleverde bevestiging systeem past dit zitje op vrijwel alle fietsen, behalve op de postcode loterij fiets.
Het zitje wordt standaard op de bagagedrager gemonteerd met als optie om het aan het frame te monteren met de 1 punt frame bevestiging.

Alle Bobike montage handleidingen vind u op de pagina Bobike Handleidingen
3 Algemeen
3.1 Productprijzen
Alle productprijzen genoemd zijn inclusief BTW.
3.2 Kan ik producten ook afhalen?
Wij beschikken niet over een fysieke winkel; afhalen is op afspraak wel mogelijk.
4 Bestellen
4.1 Bestel procedure

Stap 1: Producten selecteren

In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Wanneer u een product heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestel proces.

Stap 2: Inloggen of registreren (of verder gaan als gast dan kunt u deze stap overslaan)

Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestel proces.

Stap 3: Factuur- en leveringsadres

Hier kunt u uw gegevens die u tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 4: Verzendmethode

Hier selecteert u welke verzendmethode u wilt gebruiken voor uw bestelling. Na het selecteren van de verzendmethode kunt u verder gaan met de bestelling.

Stap 5: Betaalmethode

U heeft hierbij de keuze uit: Betalen via iDEAL, Paypal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash, V Pay of vooruitbetalen via bankoverschrijving.

Stap 5: Bestelling controleren en bevestigen

Nu bent u aan het einde van het bestel proces. U kunt nu al de ingevulde gegevens controleren en de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling bevestigd is, ontvangt u van ons een email met de factuur.

4.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren mits deze nog niet is verzonden.
4.3 Ik heb een vraag over de status van mijn bestelling

U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen.
In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U wordt ook via de email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Heeft u geen account aangemaakt kunt u altijd contact met ons opnemen over de status.

U wordt tevens op de hoogte gehouden van veranderingen in de status van de bestelling door automatische emails zodra de bestelling is geplaatst, betaald en verzonden. 

5 Betaling
5.1 Ik heb een vraag over de betaling

Voor vragen over betalingen en betaalmethoden verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Betaalmethoden'.

De status van uw bestelling en het factuuradres kunt u terug vinden in de sectie 'Mijn account'.
Mocht uw vraag op deze manieren niet beantwoord zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het formulier aan de rechterkant op deze pagina of mailen naar info@fiets-stoeltje.nl

6 Verzending en levering
6.1 Ik heb een vraag over de verzending en/of levering
Voor vragen met betrekking tot de verzending en levering verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.
7 Retourneren
7.1 Ik wil een product retourneren
Voor vragen met betrekking tot retourneren verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en retourneren'.
8 Privacy
8.1 Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Voor alle informatie met betrekking tot uw gegevens en privacy verwijzen we u graag door naar de pagina 'Privacy Policy'.
9 Annulering
9.1 Ik wil mijn bestelling annuleren

Indien u uw bestelling wenst te annuleren dan kunt u een email of bericht sturen naar onze klantenservice. Een bericht sturen naar onze klantenservice kan door het formulier aan de rechterkant op deze pagina in te vullen. 
Indien u een email wenst te sturen dan kan dit naar info@fiets-stoeltje.nl.

Vermeld in uw email of bericht altijd uw bestelnummer en om welk product of producten het gaat. Onze klantenservice zal uw bestelling dan annuleren en als er eventueel extra benodigde informatie nodig om de annulering door te zetten dan zal onze klantenservice contact met u opnemen.

9.2 Creditering
Indien u een annulering doorvoert dan zal het openstaande bedrag binnen 14 dagen worden gecrediteerd. Het aankoopbedrag zal worden gecrediteerd naar een bank- of girorekening.
10 Garantie en Klachten
10.1 Het product komt niet overeen met hetgeen ik besteld heb of is defect geleverd, wat nu?
Neem dan contact met ons op met uw klacht, u heeft hier 2 maanden de tijd voor na ontdekking van het mankement.
10.2 Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Uw klacht kunt u per e-mail, ticket of telefonisch aan ons doorgeven, hierover ontvangt u een ontvangstbevestiging met de door u beschreven klacht, na ontvangst van de klacht zullen wij binnen 2 werkdagen reageren en ons best doen om deze naar uw tevredenheid op te lossen.
Bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk is mogelijk.
Mochten de bemiddelingen niet tot het gewenste resultaat leiden kan het geschil voorgelegd worden aan de geschillencommissie van het Webshop Keurmerk (beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam)
10.3 Hoe lang is de garantieperiode?
De garantieperiode op de zitjes, onderdelen en accessoires bedraagd 1 jaar. Mochten hierna mankementen ontstaan neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Mankementen kunnen vaak met behulp van een foto al beoordeeld worden voor snelle afhandeling.

Het nieuwe vervangende product wordt zonder kosten aan u verzonden, het terug zenden van het defecte product dient u zelf te verzorgen.
11 Nieuwsbrief
11.1 Wordt mijn email adres gebruikt voor jullie nieuwsbrief.
Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden gaat u akkoord met het ontvangen van de nieuwsbrieven van alle ondernemingen binnen Xusto VOF.

Xusto VOF heeft van verschillende internetwinkels een aparte nieuwsbrief waarvan u zich te alle tijde separaat kan afmelden.