Nutcase
Nutcase helmen worden Gratis verzonden!THE MOST FUN HELMETVoor één van de grootste American football wedstrijden in de geschiedenis van de staat Oregon, wist Micheal Morrow dat hij met iets coo...
Lees meer
Nutcase helmen worden Gratis verzonden!
THE MOST FUN HELMET
Voor één van de grootste American football wedstrijden in de geschiedenis van de staat Oregon, wist Micheal Morrow dat hij met iets cools moest komen. Hij komt uit Corvallis (Oregon State). Michael was een gepassioneerde diehard Beavers Supporter. Er stond een wedstrijd tegen aartsrivaal, de Oregon Ducks, op het programma. De ‘Ducks’ stonden vijfde in de ranglijst, de ‘Beavers’ stonden achtste.
HOE HET ALLEMAAL BEGON
Michael - ex Creative Director bij Nike – zag een oude zwarte fietshelm in zijn garage; het idee was geboren. Hij pakte een rol oranje tape en ging aan het werk. Vervolgens lijmde hij vier schroeven op de bovenkant van zijn helm en zette er vier gele bad eendjes op.
Het dragen van zijn nieuwe helm in het stadion de volgende dag werd vol enthousiasme van Beaver supporters ontvangen. De mensen vonden het geweldig, tijdens de wedstijd, begon Michael’s te malen: sport helmen zijn saai. Ze zijn of ontworpen met stripfiguren voor kinderen of eenvoudige effen kleuren. Een helm hoort een levendig verlengstuk van de persoonlijkheid te zijn… dat bestond nog niet.
En zo werd op 18 november 2000 Nutcase geboren.
DE DROOM WERD WERKELIJKHEID
Michael ging aan de slag en bracht zes jaar door om zijn idee te ontwikkelen… In het voorjaar van 2005 werd Nutcase gepresenteerd aan de wereld. Het doel van Nutcase is om coole dessins te combineren met een multifunctionele helm die populair zijn onder de fiets, skateboard, step- en in-line skate liefhebbers. “We zagen een gat in de markt voor de fiets en schaats helmen, waar ze volledig zwart of met een stripfiguurtje waren bedrukt. Er was niets ‘cool’ voor jongeren of volwassenen,” zegt Morrow “Wij maakte Nutcase helmen voor onszelf, onze kinderen en onze vrienden. De respons is enorm.” “Dit super leuke idee moest worden omgezet in een nieuw bedrijf. Helmen met stijl, die nergens te vinden was” zegt Morrow. Er waren gewoonweg weinig coole helmen bij speciaalzaken en handelaars. Door de suffe prints was iedereen ouder dan 3 jaar vrijwel uitgesloten. “Ik geloof dat er kinderen en volwassenen zijn die een helm willen dragen tijdens het fietsen of skaten. Een goed ogend product dat meer is dan zomaar een zwarte helm”, aldus Morrow.
Meer en meer gebruikers zullen verplicht worden om een helm te dragen. Morrow vindt dat Nutcase precies het juiste soort creativiteit biedt om kinderen van alle leeftijden te inspireren om een helm te dragen. In plaats van te horen dat ze de helmen verplicht moeten dragen en met het met tegenzin doen uit angst om een boete of een preek van hun ouders te krijgen. “Men moet de helm met plezier dragen. Diegene is een ‘Nutcase’!”.
Nutcase is nu marktleider in het ontwerpen van helmen voor fietsfanaten, skaters en snowboarders en mensen die willen opvallen in het water. Het Hoofdkantoor in Portland van Nutcase creëert de innovatieve designs en kent internationale verkopen in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië
THE MOST FUN HELMET
Voor één van de grootste American football wedstrijden in de geschiedenis van de staat Oregon, wist Micheal Morrow dat hij met iets cools moest komen. Hij komt uit Corvallis (Oregon State). Michael was een gepassioneerde diehard Beavers Supporter. Er stond een wedstrijd tegen aartsrivaal, de Oregon Ducks, op het programma. De ‘Ducks’ stonden vijfde in de ranglijst, de ‘Beavers’ stonden achtste.
HOE HET ALLEMAAL BEGON
Michael - ex Creative Director bij Nike – zag een oude zwarte fietshelm in zijn garage; het idee was geboren. Hij pakte een rol oranje tape en ging aan het werk. Vervolgens lijmde hij vier schroeven op de bovenkant van zijn helm en zette er vier gele bad eendjes op.
Het dragen van zijn nieuwe helm in het stadion de volgende dag werd vol enthousiasme van Beaver supporters ontvangen. De mensen vonden het geweldig, tijdens de wedstijd, begon Michael’s te malen: sport helmen zijn saai. Ze zijn of ontworpen met stripfiguren voor kinderen of eenvoudige effen kleuren. Een helm hoort een levendig verlengstuk van de persoonlijkheid te zijn… dat bestond nog niet.
En zo werd op 18 november 2000 Nutcase geboren.
DE DROOM WERD WERKELIJKHEID
Michael ging aan de slag en bracht zes jaar door om zijn idee te ontwikkelen… In het voorjaar van 2005 werd Nutcase gepresenteerd aan de wereld. Het doel van Nutcase is om coole dessins te combineren met een multifunctionele helm die populair zijn onder de fiets, skateboard, step- en in-line skate liefhebbers. “We zagen een gat in de markt voor de fiets en schaats helmen, waar ze volledig zwart of met een stripfiguurtje waren bedrukt. Er was niets ‘cool’ voor jongeren of volwassenen,” zegt Morrow “Wij maakte Nutcase helmen voor onszelf, onze kinderen en onze vrienden. De respons is enorm.” “Dit super leuke idee moest worden omgezet in een nieuw bedrijf. Helmen met stijl, die nergens te vinden was” zegt Morrow. Er waren gewoonweg weinig coole helmen bij speciaalzaken en handelaars. Door de suffe prints was iedereen ouder dan 3 jaar vrijwel uitgesloten. “Ik geloof dat er kinderen en volwassenen zijn die een helm willen dragen tijdens het fietsen of skaten. Een goed ogend product dat meer is dan zomaar een zwarte helm”, aldus Morrow.
Meer en meer gebruikers zullen verplicht worden om een helm te dragen. Morrow vindt dat Nutcase precies het juiste soort creativiteit biedt om kinderen van alle leeftijden te inspireren om een helm te dragen. In plaats van te horen dat ze de helmen verplicht moeten dragen en met het met tegenzin doen uit angst om een boete of een preek van hun ouders te krijgen. “Men moet de helm met plezier dragen. Diegene is een ‘Nutcase’!”.
Nutcase is nu marktleider in het ontwerpen van helmen voor fietsfanaten, skaters en snowboarders en mensen die willen opvallen in het water. Het Hoofdkantoor in Portland van Nutcase creëert de innovatieve designs en kent internationale verkopen in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië
Lees minder
- Gratis verzending vanaf 100 euro
- Veilig Bestellen - Webshop Keurmerk
- Top Kwaliteit en zeer Duurzaam
NutcaseLittle Nutty Fietshelm Stars are Born Gloss MIPS XS
Op voorraad
Deliverytime
89,9084,95 Incl. btw
NutcaseLittle Nutty Fietshelm Defy Gravity Reflective MIPS XS
Op voorraad
Deliverytime
89,9084,95 Incl. btw
NutcaseLittle Nutty Fietshelm Dig Me Gloss MIPS XSBekijken
Niet op voorraad
Deliverytime
89,9084,95 Incl. btw
Overige categorieën in Merken
Nutcase
Nutcase helmen worden Gratis verzonden!THE MOST FUN HELMET
Voor één van de grootste American football wedstrijden in de geschiedenis van de staat Oregon, wist Micheal Morrow dat hij met iets cools moest komen. Hij komt uit Corvallis (Oregon State). Michael was een gepassioneerde diehard Beavers Supporter. Er stond een wedstrijd tegen aartsrivaal, de Oregon Ducks, op het programma. De ‘Ducks’ stonden vijfde in de ranglijst, de ‘Beavers’ stonden achtste.
HOE HET ALLEMAAL BEGON
Michael - ex Creative Director bij Nike – zag een oude zwarte fietshelm in zijn garage; het idee was geboren. Hij pakte een rol oranje tape en ging aan het werk. Vervolgens lijmde hij vier schroeven op de bovenkant van zijn helm en zette er vier gele bad eendjes op.
Het dragen van zijn nieuwe helm in het stadion de volgende dag werd vol enthousiasme van Beaver supporters ontvangen. De mensen vonden het geweldig, tijdens de wedstijd, begon Michael’s te malen: sport helmen zijn saai. Ze zijn of ontworpen met stripfiguren voor kinderen of eenvoudige effen kleuren. Een helm hoort een levendig verlengstuk van de persoonlijkheid te zijn… dat bestond nog niet.
En zo werd op 18 november 2000 Nutcase geboren.
DE DROOM WERD WERKELIJKHEID
Michael ging aan de slag en bracht zes jaar door om zijn idee te ontwikkelen… In het voorjaar van 2005 werd Nutcase gepresenteerd aan de wereld. Het doel van Nutcase is om coole dessins te combineren met een multifunctionele helm die populair zijn onder de fiets, skateboard, step- en in-line skate liefhebbers. “We zagen een gat in de markt voor de fiets en schaats helmen, waar ze volledig zwart of met een stripfiguurtje waren bedrukt. Er was niets ‘cool’ voor jongeren of volwassenen,” zegt Morrow “Wij maakte Nutcase helmen voor onszelf, onze kinderen en onze vrienden. De respons is enorm.” “Dit super leuke idee moest worden omgezet in een nieuw bedrijf. Helmen met stijl, die nergens te vinden was” zegt Morrow. Er waren gewoonweg weinig coole helmen bij speciaalzaken en handelaars. Door de suffe prints was iedereen ouder dan 3 jaar vrijwel uitgesloten. “Ik geloof dat er kinderen en volwassenen zijn die een helm willen dragen tijdens het fietsen of skaten. Een goed ogend product dat meer is dan zomaar een zwarte helm”, aldus Morrow.
Meer en meer gebruikers zullen verplicht worden om een helm te dragen. Morrow vindt dat Nutcase precies het juiste soort creativiteit biedt om kinderen van alle leeftijden te inspireren om een helm te dragen. In plaats van te horen dat ze de helmen verplicht moeten dragen en met het met tegenzin doen uit angst om een boete of een preek van hun ouders te krijgen. “Men moet de helm met plezier dragen. Diegene is een ‘Nutcase’!”.
Nutcase is nu marktleider in het ontwerpen van helmen voor fietsfanaten, skaters en snowboarders en mensen die willen opvallen in het water. Het Hoofdkantoor in Portland van Nutcase creëert de innovatieve designs en kent internationale verkopen in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië